(22) 827 29 30
Aktualna polityka prywatności, która obowiązuje od dnia 25.05.2018 roku
1. Oświadczenie o ochronie danych i wyrażenie zgody na wykorzystanie danych przez www.worldmedia.pl
Ochrona danych jest kwestią zaufania, a zaufanie użytkowników jest dla nas bardzo ważne. W WORLD MEDIA Sp zoo, podmiocie do którego należy strona internetowa www.festiwalostroda.pl szanujemy Państwa prawo do prywatności. W tym artykule znajdą Państwo nasze stanowisko w sprawie gromadzenia, przetwarzania i wykorzystywania informacji o użytkownikach. Aby podczas wizyty na naszej stronie czuli się Państwo bezpiecznie, przy przetwarzaniu danych osobowych ściśle przestrzegamy obowiązujących regulacji dotyczących ochrony danych osobowych. Mając na uwadze powyższe, treść niniejszej Polityki informuje o tym, jakie dane użytkowników są gromadzone na naszej stronie internetowej oraz które z tych danych, w jaki sposób są przetwarzane, a także do kogo należy się zwrócić w sprawach z tym związanych.
2. Administrator danych osobowych
Dane osobowe przekazywane nam przez Państwa w związku z rejestracją i korzystaniem ze strony www.festiwalostroda.pl są przetwarzane przez WORLD MEDIA Sp zo.o. , numer NIP: 1132911785, REGON: 364675463, która jest administratorem tych danych w rozumieniu art. 4 pkt 7 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej jako „RODO”).
3. Przetwarzanie danych osobowych
Dane osobowe, które nam Państwo powierzają, w szczególności imię, nazwisko, Państwa adres, numer telefonu, adres poczty elektronicznej, przetwarzane są w różnych celach:
1. w zakresie niezbędnym do nawiązania, ukształtowania treści, zmiany, rozwiązania i prawidłowej realizacji usług świadczonych drogą elektroniczną .
2. w przypadku, gdy wyrażą Państwo zgodę na otrzymywanie od nas informacji marketingowych, w tym przesyłanie przez nas drogą elektroniczną do Państwa informacji, Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez nas również w celu przekazywania Państwu informacji o naszych promocjach, a także informacji aktualności i kalendarza koncertów zespołu Classic i usług podmiotów współpracujących z nami (za naszą wiedzą i wyraźnym przyzwoleniem).Mając na względzie powyższe, Państwa dane osobowe przekazywane są osobom trzecim jedynie wówczas, gdy jest to dozwolone przepisami, łącznie z celami związanymi z realizacją umowy lub rozliczenia, do celów marketingowych lub w razie uprzedniej Państwa zgody. Przekazane w ten sposób dane usługodawcy mogą wykorzystać wyłącznie w celu realizacji swojego zadania. Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne, jednakże brak zgody na ich przetwarzanie może uniemożliwić nam świadczenie Państwu usług drogą elektroniczną. Powierzając nam swoje dane osobowe mają Państwo prawo dostępu do ich treści, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania oraz prawo do ich przenoszenia. Dodatkowo przysługuje Państwu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych narusza przepisy o ochronie danych osobowych.
4. Newsletter
Na podstawie wypełnionego formularza mogą zapisać się Państwo do naszego Newslettera. Wówczas na podstawie Państwa zgody będziemy korzystać z przekazanych nam danych celem realizacji niezbędnych kontaktów oraz w ramach przyjaznej dla Państwa oferty, będą najlepiej dostosowane do Państwa potrzeb i zainteresowań. Chroniąc prywatność, aby uniknąć wysyłania wiadomości do osób, które nie wyraziły na to zgody, wymagamy wcześniejszego potwierdzenie użytkownika, polegającego na wyrażeniu przez Niego, jako właściciela adresu e-mail, zgody na otrzymywanie Newslettera.
Jeśli chcieliby Państwo zrezygnować z otrzymywania Newslettera, mogą Państwo zrobić to samodzielnie, w każdej chwili, poprzez uruchomienie linku do rezygnacji, który znajduje się na dole każdego przesyłanego Newslettera lub poprzez wysłanie prośby na adres e-mail: dominika@worldmedia.pl z adresu poczty elektronicznej aktualnie zarejestrowanego na stronie www.festiwalostroda.pl
5. Dane dostępowe i hosting
Przeglądana przez Państwa strona www.festiwalostroda.pl może odbywać się bez konieczności podawania swoich danych osobowych, czy też bez konieczności dokonywania rejestracji. W przypadku każdego wywołania strony internetowej serwer zapisuje automatycznie jedynie tzw. logi serwera, jak na przykład nazwę żądanego pliku, Państwa adres IP, datę i godzinę wywołania, ilość przesyłanych danych i składającego zapytanie dostawcę usług internetowych (dane dostępowe) oraz dokumentuje wywołanie strony. Dane te są analizowane wyłącznie w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania strony i ulepszenia naszej oferty. Wszystkie dane dostępowe są usuwane w terminie siedmiu dni od momentu zakończenia Państwa wizyty na stronie.
6. Usługi hostingowe dostarczane przez zewnętrznego usługodawcę
W ramach powierzenia przetwarzania danych - na nasze zlecenie zewnętrzny usługodawca wykonuje dla nas usługi w zakresie hostingu i prezentacji stron internetowych. Wszystkie dane, które - w sposób opisany w niniejszej Polityce prywatności - zostały zgromadzone w ramach korzystania z naszej strony internetowej lub w przewidzianych do tego celu formularzach są przechowywane na serwerach tego usługodawcy. Przetwarzanie na innych serwerach odbywa się wyłącznie w zakresie określonym w niniejszej Polityce prywatności. Usługodawca ma siedzibę na terenie kraju należącego do Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, który zobowiązany jest do przestrzegania zapisów RODO.
7. Ciasteczka (pliki cookie)
Ciasteczka to niewielkie pliki zapisywane na nośniku danych użytkownika, służące do zapisywania przez przeglądarkę użytkownika określonych ustawień i danych w celu wymiany z naszym systemem. Istnieją dwa rodzaje ciasteczek, tak zwane ciasteczka sesyjne, które są usuwane po zamknięciu przeglądarki przez użytkownika, oraz ciasteczka tymczasowe/stałe, które są przechowywane przez dłuższy okres lub na stałe na nośniku danych użytkownika. Dzięki przechowywaniu tych plików możemy odpowiednio przygotować nasze strony internetowe i naszą ofertę pod kątem preferencji użytkownika. Ułatwia to użytkownikowi korzystanie z serwisu, przykładowo dzięki zapisaniu określonych danych użytkownika, aby nie musiał ich za każdym razem podawać.
W ciasteczkach stosowanych przez stronę zapisywane są wyłącznie dane pseudonimizowane. Podczas aktywacji ciasteczka przypisywany jest mu numer identyfikacyjny bez przypisywania danych osobowych użytkownika do tego numeru identyfikacyjnego. Imię i nazwisko, adres IP lub podobne dane użytkownika, umożliwiające bezpośrednie przypisanie pliku cookie do użytkownika, nie są zapisywane w pliku cookie. Na podstawie technologii cookie uzyskujemy jedynie pseudonimizowane informacje, przykładowo o tym, które strony naszego sklepu użytkownik odwiedził, które produkty były przez niego oglądane. Akceptowanie plików cookie nie jest warunkiem koniecznym, który umożliwia korzystanie z naszej strony internetowej. Jeżeli jednak zablokują Państwo stosowanie ciasteczek, strona może działać jedynie w oparciu o ograniczone funkcje.
8. Portale społecznościowe
Na stronie www.zespolclassic.pl używane są tzw. wtyczki społecznościowe (dalej „wtyczki“) serwisów społecznościowych. Wyświetlając naszą stronę internetową, zawierającą taką wtyczkę, Państwa przeglądarka nawiąże bezpośrednie połączenie z serwerami Facebook, Google, Twitter lub Instagram. Zawartość wtyczki jest przekazywana przez danego usługodawcę bezpośrednio do Państwa przeglądarki i integrowana ze stroną. Dzięki tej integracji usługodawcy otrzymują informację, że Państwa przeglądarka wyświetliła naszą stronę, nawet jeśli nie posiadają Państwo profilu u danego usługodawcy czy nie są u niego akurat zalogowani. Taka informacja (wraz z Państwa adresem IP) jest przez Państwa przeglądarkę przesyłana bezpośrednio do serwera danego usługodawcy i tam przechowywana. Jeśli zalogowali się Państwo do jednego z serwisów społecznościowych, to usługodawca ten będzie mógł bezpośrednio przyporządkować wizytę na naszej stronie do Państwa profilu w danym serwisie społecznościowym. Jeśli użyją Państwo danej wtyczki, np. klikną na przycisk „Lubię to” lub przycisk „Udostępnij”, to odpowiednia informacja zostanie również przesłana bezpośrednio na serwer danego usługodawcy i tam zachowana. Informacje te zostaną poza tym opublikowane w danym serwisie społecznościowym i ukażą się osobom dodanym jako Państwa kontakty. Cel i zakres gromadzenia danych oraz ich dalszego przetwarzania i wykorzystania przez usługodawców, jak również możliwość kontaktu oraz Państwa prawa w tym zakresie i możliwość dokonania ustawień zapewniających ochronę Państwa prywatności zostały opisane w polityce prywatności usługodawców. Jeśli nie chcą Państwo, aby serwisy społecznościowe przyporządkowywały dane zebrane w trakcie odwiedzin na naszej stronie internetowej bezpośrednio Państwa profilowi w danym serwisie, to przed wizytą na naszej stronie muszą się Państwo wylogować z tego serwisu. Mogą Państwo również całkowicie uniemożliwić załadowanie na stronie wtyczek stosując odpowiednie rozszerzenia dla Państwa przeglądarki, np. blokowanie skryptów za pomocą „NoScript“ (http://noscript.net/).
9. Bezpieczeństwo danych osobowych
Dane osobowe użytkownika są przez nas przekazywane w bezpieczny sposób przy użyciu szyfrowania. Dotyczy to także procesu składania zamówienia oraz logowania Klienta. Stosujemy system kodowania TLS (Transport Layer Security) lub SSL (Secure Socket Layer).
10. Postanowienia końcowe
Jako administrator zastrzegamy sobie prawo zmiany Polityki w przyszłości – może to nastąpić z ważnych powodów, m.in. takich jak zmiany obowiązujących przepisów, w szczególności w zakresie ochrony danych osobowych, prawa telekomunikacyjnego, usług świadczonych drogą elektroniczną oraz regulujących prawa konsumentów, wpływające na nasze prawa i obowiązki lub prawa i obowiązki Klienta, a także w związku z rozwojem funkcjonalności lub usług elektronicznych podyktowanych postępem technologii internetowej, w tym stosowania/wdrażania nowych rozwiązań technologicznych lub technicznych, mających wpływ na zakres Polityki.
W przypadku zmian, zaktualizowana Polityka prywatności każdorazowo zostanie umieszczona na stronie www.FESTIWALOSTRODA.pl
REGULAMIN STREFY VIP
1. Strefa VIP, zwana dalej „Strefa” organizowana pod nazwą „Olsztyn VIP Zone” zlokalizowana będzie jako
wydarzenie kulturalne/rozrywkowe na wygrodzonej powierzchni w Olsztynie na Lotnisku Dajtki.
2. Strefę organizuje Brand New Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. z siedzibą w Warszawie 03-940,
przy ul. Genewskiej 21, wpisana do rejestru przedsiębiorców pod nr KRS 673210 prowadzonego przez Sąd
Rejonowy dlam.st. Warszawy XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, NIP 113-293-83-82
zwana dalej „Organizatorem”.
3. Strefa będzie zlokalizowana w bezpośrednim sąsiedztwie imprezy masowej pod nazwą „Ogólnopolski
Festiwal Muzyki Tanecznej” organizowanym w Olsztynie na Lotnisku Dajtki, w dniu 27.07.2019 r. od godz. 15.00
i trwającym do i 28.07.2019r. do godz. 1.30, przy czym Strefa oraz powyższa impreza masowa mają charakter
niezależny (rozłączny) i są one organizowane przez różne podmioty.
4. Strefa VIP otwarta będzie w dniu 27.07.2019r. od godz. 18.00 do dnia 28.07.2019r. do godz. 3.00, i dostępna
wyłącznie dla osób uprawnionych (jak opisano w pkt.22 i następnych Regulaminu)
5. Powyższe godziny otwarcia Strefy mogą ulec zmianie w sytuacjach wyjątkowych w drodze decyzji obsługi
Strefy bądź też mogą zostać czasowo zawieszone lub odwołane w związku z nagłą koniecznością dokonania
naprawy, konserwacji lub wykonania innych niezbędnych prac. Zastrzega się jednocześnie możliwość
zamknięcia całości lub części Strefy ze względu na konieczność przeprowadzenia prac remontoworenowacyjnych.
6. Na terenie Strefy w trakcie trwania wydarzenia zlokalizowane budynki i budowle odpowiednio oznakowane
stanowić będą wyłącznie elementy oparcia (montażu) scenografii i wystroju Strefy.
7. Zastrzega się, że Organizator nie będzie zobowiązany do żadnej rekompensaty lub odszkodowania wobec
posiadacza biletu do Strefy, poza zwrotem całości lub części kwoty, na którą wystawiony był bilet, jeśli z
przyczyn od niego niezależnych godziny otwarcia Strefy zostały odwołane lub skrócone.
8. Posiadacz biletu do Strefy nie może go zamienić ani zwrócić. W przypadku zmiany przez Organizatora daty
funkcjonowania Strefy, godzin jej otwarcia posiadacz biletu może go zwrócić przed otwarciem Strefy za
zwrotem jego ceny nominalnej widniejącej na bilecie.
9. Bilet wejścia do Strefy uzyskany przez posiadacza nie może być używany w akcjach reklamowych i
promocyjnych, w konkursach czy loteriach czy też do jakichkolwiek innych celów handlowych.
10. Odsprzedaż lub próba odsprzedaży biletu do Strefy w cenie wyższej niż jego cena nominalna (wydrukowana
na blankiecie biletu) lub użycia go w nieautoryzowanej promocji unieważnia taki bilet bez prawa do zwrotu
należności poniesionych z tytułu jego zakupu.
11. Organizator powołuje służby porządkowe i służby informacyjne, przez co należy rozumieć powołane przez
Organizatora osoby, w tym pracowników agencji ochrony osób i/lub mienia, legitymujących się stosownym
identyfikatorem służbowym, do dbania o bezpieczeństwo osób znajdujących się w Strefie, w tym do kontroli
uprawnień uczestników do wstępu na teren Strefy. Członkowie służb porządkowych i informacyjnych posiadają
identyfikatory służbowe umieszczone w widocznym miejscu na klatce piersiowej, zawierające: nazwę
wystawcy, numer identyfikacyjny i fotografię, okres ważności, pieczęć i podpis wystawcy;
12. Na teren Strefy będzie możliwe wejście jedynie pod warunkiem okazania ważnego biletu wejścia do Strefy
oraz po poddaniu się kontroli służbom porządkowym, w zakresie określonym niniejszym Regulaminem.
1
13. Bilet do Strefy upoważnia 1 osobę do jednorazowego wstępu na teren Strefy w godzinach jej otwarcia, przy
czym do wyjścia i powrotnego wejścia na teren Strefy potwierdzeniem biletu jest otrzymana opaska na rękę.
14. W związku z bezpośrednim sąsiedztwem „Ogólnopolskiego Festiwalu Muzyki Tanecznej”, o którym mowa w
pkt.7, na terenie Strefy będzie znajdowało się przejście na teren imprezy masowej.
15. Bilet do Strefy upoważnia jednocześnie do wejścia na teren imprezy masowej „Ogólnopolski Festiwal
Muzyki Tanecznej”
16. Bilet na imprezę masową pod nazwą „Ogólnopolski Festiwal Muzyki Tanecznej” w dniu 27 lipca 2019 r. nie
uprawnia do wejścia do Strefy.
17. Na terenie Strefy będą zlokalizowane następujące sektory:
a) wejście główne;
b) gastronomiczny wraz/lub z możliwością zakupu alkoholu;
c) mini-scena dla artystów;
d) parkiet do tańca;
e) toalety przenośne;
f) taras widokowy
g) wygrodzona specjalna podstrefa super-vip (Loże VIP) dostępna wyłącznie dla
posiadaczy biletów typu VIP+)
W przypadku istotnej zmiany w ofercie Strefy spowodowanej działaniami siły wyższej lub zdarzeniami losowymi
posiadaczowi biletu nie przysługuje prawo otrzymania zwrotu odpowiedniej części jego ceny nominalnej.
Celem uniknięcia wątpliwości ustala się, że Organizator ma prawo do dokonywania zmian w ofercie Strefy na
inne, przy czym powyższe nie stanowi jakiejkolwiek podstawy do występowania z roszczeniami posiadaczy
biletów Strefy.
18. Dodatkowo na terenie Strefy są zlokalizowane – dostępne wyłącznie dla osób do tego uprawnionych -
zaplecze techniczno-socjalne oraz punkty stałego zabezpieczenia przez służby porządkowe i informacyjne
Organizatora.
19. Niniejszy Regulamin obowiązuje w każdym z wymienionych w pkt 17 i 18 sektorów i miejsc (punktów) na
terenie Strefy.
20. Regulamin adresowany jest do wszystkich osób, które będą przebywały na terenie Strefy. Każda osoba
przebywająca na terenie Strefy w czasie jej trwania, obowiązana jest stosować się do postanowień niniejszego
Regulaminu.
21. Celem Regulaminu jest zapewnienie bezpieczeństwa Strefy poprzez określenie zasad zachowania się osób
obecnych w Strefie i korzystania przez te osoby z terenu, na którym jest ona zlokalizowana, a także urządzeń,
znajdujących się na jej terenie, a ponadto uregulowanie praw i obowiązków uczestników Strefy związku z
nabyciem biletu wstępu do Strefy.
22. Oryginalne bilety uprawniające do wstępu/udziału do Strefy sprzedawane są wyłącznie w punkcie sprzedaży
Organizatora znajdującym się przy wejściu głównym do Strefy oraz jako bilety elektroniczne oferowane za
pośrednictwem strony internetowej: http://www.worldmedia.pl
23. Organizator przewiduje rodzaje oferowanych do sprzedaży biletów:
a) bilet uprawniający do wstępu/uczestnictwa do Strefy wyłącznie w dniu 27 lipca 2019 r. (tzw. bilet
jednodniowy);
2
b) bilet/opaska uprawniający do wstępu/uczestnictwa do Loży VIP wyłącznie w dniu 27ipca 2019 r. (tzw. bilet
jednodniowy VIP+) jako dodatkowa opcja dla osób, które wykupiły Loże VIP
24. Wstęp na teren Strefy przysługuje osobie posiadającej dowód tożsamości oraz ważny, oryginalny bilet, który
przy pierwszym wejściu do Strefy zostanie wymieniony na odpowiedni identyfikator/opaskę.
25. Każdorazowe wejście do Strefy przysługuje tylko uczestnikowi z nieuszkodzoną opaską umocowaną trwale
na ręku.
26. Określony w pkt. 24 powyżej identyfikator oznacza opaskę wydawaną przez Organizatora posiadaczowi
biletu przy pierwszym wejściu do Strefy za zwrotem biletu w formie papierowej lub okazaniu i sprawdzeniu
biletu w formie elektronicznej (zgodnie z indywidualnie nadanym kodem QR). Opaska określonego koloru (w
zależności od rodzaju okazanego i sprawdzonego biletu, winna być umieszczona na ręce (nadgarstku) w taki
sposób, że może być ona noszona w sposób długotrwały. Wzór Opaski ustala Organizator. Z opaski może
korzystać tylko jedna osoba legitymująca się biletem wstępu. Uszkodzenie lub zerwanie opaski powoduje utratę
jej ważności, a tym samym brak prawa wstępu na teren Strefy uczestnictwa w niej z zastrzeżeniem pkt.
regulaminu poniżej.
27. Zakazane jest odstępowanie opaski osobie trzeciej.
28. Bez względu na spełnienie przesłanek określonych powyżej, Organizator uprawniony i zobowiązany jest
odmówić wstępu na teren Strefy:
a) osobom wobec których zostało wydane orzeczenie zakazujące wstępu na imprezę masową lub
zobowiązujące do powstrzymania się od przebywania w miejscach przeprowadzania imprez masowych, wydane
przez sąd wobec skazanego w związku z warunkowym zawieszeniem wykonania kary pozbawienia wolności
albo wobec nieletniego na podstawie art. 6 pkt. 2 ustawy z dnia 26 października 1982 r. o postępowaniu w
sprawach nieletnich (tekst jedn. Dz.U. z 2018 r. poz. 969), a także osobom wobec których został wydany zakaz
zagraniczny lub klubowy w rozumieniu ustawy z dnia 20 marca 2009 r. o bezpieczeństwie imprez masowych
(tekst jedn. Dz.U. z 2017 r., poz. 1160);
b) osobom, które odmawiają poddania się czynnościom sprawdzającym, o których mowa w niniejszym
Regulaminie;
c) osobie znajdującej się pod widocznym wpływem alkoholu, środków odurzających, psychotropowych lub
innych podobnie działających środków;
d) osobie posiadającej broń lub inne niebezpieczne przedmioty, materiały wybuchowe, wyroby pirotechniczne,
materiały pożarowo niebezpieczne, napoje alkoholowe, środki odurzające lub substancje psychotropowe;
e) osobie zachowującej się agresywnie, prowokacyjnie albo w inny sposób stwarzającej zagrożenie dla
bezpieczeństwa lub porządku publicznego;
f) osobom nieposiadającym biletu, uprawniającego do wstępu/uczestnictwa do Strefy.
29. Ocena przedmiotów i kwalifikowanie ich jako niebezpiecznych należy do zadań służb porządkowych
Organizatora.
30. Wstęp do poszczególnych sektorów Strefy terenu mają osoby legitymujące się odpowiednią opaską wydaną
przez Organizatora.
3
31. Zamianie na Opaskę podlega wyłącznie bilet oryginalny nabyty zgodnie z postanowieniami Regulaminu
sprzedaży biletów wstępu na wydarzenie kulturalne zdefiniowane jako Strefa za pośrednictwem serwisu
sprzedażowego wykorzystującego system EuroBilet.
32. Jakikolwiek bilet nabyty z naruszeniem postanowień regulaminu przywołanego może być
unieważniony/uznany za nieważny przez Organizatora.
Organizator ostrzega, że kupno biletów od osób postronnych (tj. nie w punkcie sprzedaży Organizatora przy
wejściu głównym do Strefy lub innych wskazanych punktach przez Organizatora), niesie ryzyko zakupu biletu
podrobionego, co w konsekwencji powoduje odmowę wstępu/uczestnictwa do Strefy lub wymiany takiego
biletu na identyfikator (Opaskę) i wstępu /uczestnictwa do Strefy.
33. W przypadku, gdy osoba niepełnosprawna chce uczestniczyć/wejść do Strefy wraz z opiekunem, opiekun
zobowiązany jest do nabycia biletu. Osoba niepełnosprawna wchodzi do Strefy bez Biletu wyłącznie po
okazaniu stosownego zaświadczenia o niepełnosprawności.
34. Przez wejściem na teren Strefy każda osoba potwierdza, że zapoznała się z jej specyfiką jak również
zapisami niniejszego Regulaminu, w szczególności potwierdza że posiada wiedzę i akceptuje fakt, że wejście na
teren Strefy oznacza nieodpłatną i dobrowolną zgodę na filmowanie, fotografowanie wizerunku i wypowiedzi
osób w niej przebywających i dysponowanie takimi prawami przez uprawione podmioty, zgodnie z dalszymi
zapisami niniejszego Regulaminu.
35. Uczestnicy Strefy przyjmują do wiadomości i akceptują fakt, że jej teren stanowi strefę głośnych dźwięków,
mogących spowodować uszkodzenie słuchu jak również, że na terenie Strefy będą używane światła
stroboskopowe.
36. Na teren Strefy mogą wejść i przebywać wyłącznie osoby dorosłe, tj. takie, które w dacie otwarcia Strefy
dnia 27 lipca 2019 r. ukończyły 18 rok życia.
37. Wejście do Strefy jest dobrowolne i dokonuje się na odpowiedzialność osoby uprawnionej (uczestnika –
posiadacza biletu do Strefy).
38. Zabrania się wnoszenia na teren Strefy lub w bezpośrednie jej sąsiedztwo plecaków, dużych toreb i innych
wielogabarytowych rzeczy ruchomych, a w nich alkoholu i napoi z zewnątrz Strefy.
39. Każdy posiadacz opaski ma prawo do korzystania – na zasadach określonych Regulaminem oraz
zarządzeniami Organizatora Strefy – ze znajdujących się nań sektorów, przy czym każdy uczestnik Strefy
przyjmuje do wiadomości i wyraża zgodę, że dostęp i korzystanie z Lóż VIP jest zarezerwowane wyłącznie dla
posiadaczy biletów, którzy wykupili możliwość korzystania z loży podczas trwania Imprezy.
40. Uczestnicy – posiadacze biletów do Strefy mają prawo – w ramach biletu do korzystania z przygotowanej
infrastruktury gastronomiczno-ogródkowej, z wyjątkiem zamkniętych 8-osobowych loży VIP, które są opcją
dodatkowo płatną.
41. Uczestnicy – posiadacze biletów do Strefy uprawnieni do korzystania z Lóż VIP, mają także prawo do obsługi
kelnerskiej.
42. Wszystkie osoby, w szczególności osoby starsze oraz mające problemy zdrowotne, wchodzące do Strefy
winny zachować szczególną ostrożność.
43. Zabrania się przebywania na terenie Strefy osób w stanie wskazującym na nadmierne spożycie alkoholu,
środków odurzających lub innych zaburzających świadomość lub naruszających porządek publiczny.
4
44. Zabrania się w szczególności:
a) palenia tytoniu na terenie Strefy; palenie dopuszcza się tylko wyznaczonym do tego miejscu ;
b) wspinania się na barierki wygradzające Strefę oraz na barierki tarasu widokowego;
c) biegania po terenie Strefy;
d) śmiecenia lub zanieczyszczania Strefy;
e) wprowadzania zwierząt, z wyjątkiem psów-przewodników;
f) hałasowania;
g) wchodzenia do budynków i budowli znajdujących się w Strefie; uszkadzania elementów konstrukcji Strefy i ich
wyposażenia, niszczenia czy uszkadzania sprzętu, oznaczeń i tablic informacyjnych, nośników reklamowych itp.;
h) nanoszenia napisów lub umieszczania nalepek, wlepek na elementach konstrukcji Strefy, budynkach,
budowli w niej się znajdujących i jej wyposażenia;
i) wchodzenia do pomieszczeń oznaczonych zakazem wstępu;
j) prowadzenia na terenie Strefy bez uprzedniej, pisemnej, zgody organizatora Strefy jakiejkolwiek działalności
handlowej lub zarobkowej, a także działalności reklamowej, sponsoringowej oraz promocyjnej;
k) wnoszenia i posiadania w Strefie kamer, sprzętu nagrywającego audio i video oraz sprzętu fotograficznego
mogącego mieć (nawet potencjalnie) profesjonalne zastosowanie, w tym aparatów lub kamer z wymienną
optyką oraz aparatów z zoomem optycznym powyżej 6x;
l) wnoszenia do Strefy statywów, monopodów, parasoli dłuższych niż 1m;
m) wnoszenia lub spożywania na terenie Strefy napojów alkoholowych nie pozyskanych na terenie Strefy lub
korzystania ze środków odurzających;
n) wnoszenia do Strefy przedmiotów mogących stanowić bezpośrednie zagrożenie bezpieczeństwa
współuczestników, takich jak broń palna, gazowa, paralizator, miotacz gazu, nóż, pałka, łańcuch, petarda,
świeca dymna, laser, wskaźnik laserowy, materiały wybuchowe, pirotechniczne, opakowania szklane, metalowe
i plastikowe;
o) wchodzenia i przebywania w Strefie osób, których strój lub jego elementy są niebezpieczne np. metalowe
okucia obuwia, pasy z metalowymi ćwiekami, ostro zakończone bransolety, łańcuchy;
p) wchodzenia i przebywania w Strefie osób, których strój lub jego elementy uniemożliwiają identyfikację np.
szaliki zasłaniające twarz, kaptury, kominiarki lub też noszących znamiona akcji reklamowej;
q) tarasowania lub stania (blokowania) w przejściach, na schodach lub innych drogach ewakuacyjnych Strefy;
r) wywieszania transparentów lub plansz bez zgody Organizatora Strefy;
s) wznoszenia okrzyków o treści wulgarnej, obelżywej lub naruszających dobre obyczaje;
t) rzucania przedmiotami na terenie Strefy;
u) sprzedawania, reklamowania, akwizycji, przeprowadzenia zbiórek pieniężnych bez zgody Organizatora Stefy.
45. Uczestnicy Strefy oraz wszystkie osoby znajdujące się na jej terenie zobowiązani są posiadać na ręku ważny
identyfikator (opaskę). Brak Opaski lub posiadanie Opaski zerwanej lub uszkodzonej, jak również opaski
niezapiętej na ręce, jest jednoznaczną podstawą do usunięcia takiego uczestnika z terenu Strefy przez
Organizatora. W przypadku zerwania, lub uszkodzenia opaski na terenie Strefy uczestnik zobowiązany jest do
natychmiastowego zgłoszenia się do głównej strefy wejścia na teren strefy VIP wraz z uszkodzoną Opaską, w
celu jej wymiany na nową. Wymianie podlegają wyłącznie Opaski uszkodzone na terenie Strefy, chyba że
uczestnik (posiadacz uszkodzonej/zerwanej Opaski) udowodni, że uszkodzenie/zerwanie nastąpiło z przyczyn
niezależnych, niezamierzonych (intencjonalnych) lub niezawinionych przez uczestnika (posiadacza
uszkodzonej/zerwanej Opaski) poza terenem Strefy. Samowolne opuszczenie terenu Strefy z uszkodzoną lub
zerwaną opaską bez wcześniejszego powiadomienia jest równoznaczne z rezygnacją z uczestnictwa/wejścia do
Strefy. W przypadku zgubienia opaski, uczestnik ma obowiązek natychmiastowego zgłoszenia się do punktu
przy strefie wejścia bezpośrednio przy wejściu do strefy VIP w celu wydania nowej opaski, przy czym wydanie
nowej opaski jest poprzedzone obowiązkiem po stronie uczestnika do udowodnienia uprzedniego posiadania
opaski, która została przez tę osobę utracona/zgubiona.
5
46. Jeżeli uczestnik zgłosi pisemnie uprzednio Organizatorowi konieczność zdjęcia przez niego opaski z
nadgarstka po opuszczeniu terenu Strefy danego dnia, a przed następnym jego wejściem na jej teren kolejnego
dnia (np. ze względu na pracę wykonywaną przez uczestnika itp.), to tylko ten sam uczestnik będzie uprawniony
do ponownego wejścia na teren Strefy i otrzymania nowej opaski, za zwrotem dotychczasowej opaski i po
weryfikacji zgodności jego tożsamości ze złożonym uprzednio zgłoszeniem. Zgłoszenia, o którym mowa
powyżej, uczestnik dokonuje w punkcie przy strefie wejścia bezpośrednio przy wejściu do Strefy VIP. Dokonanie
zgłoszenia powinno odbyć się przed pierwszym wejściem na teren Strefy lub najpóźniej przed opuszczeniem jej
terenu przez uczestnika, który musi wówczas okazać nieuszkodzoną opaskę zapiętą na nadgarstku.
Nową Opaskę uczestnik odbiera w tym samym punkcie, w którym dokonywał uprzedniego zgłoszenia. Powyższa
procedura związana jest z uiszczeniem przez Uczestnika opłaty manipulacyjnej, która każdorazowo wynosi 50 zł
za jedną Opaskę, przy czym procedurze tej nie podlegają Opaski zdjęte samodzielnie bez uprzedniego
zgłoszenia, wykonanego zgodnie z treścią niniejszego punktu.
47. Obsługa Strefy ma prawo oraz obowiązek wyprowadzić z niej osoby naruszające porządek publiczny,
przepisy Regulaminu, stwarzające zagrożenie dla siebie i innych osób przebywających na terenie Strefy.
48. Organizator Strefy:
a) nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia ciała, inne wypadki oraz szkody osobowe i materialne
wynikające z naruszenia niniejszego Regulaminu, poleceń wydawanych przez obsługę Strefy, ogólnych zasad
BHP przez osoby korzystające ze Strefy;
b) nie jest odpowiedzialny za szkodę polegająca na zgubieniu, zniszczeniu lub utracie mienia należącego do
osoby przebywającej w Strefie, w przypadku pozostawienia go bez odpowiedniego nadzoru podczas pobytu w
Strefie;
c) nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe w wyniku niestosowania się do powyższego Regulaminu;
d) nie ponosi odpowiedzialności za skutki działania siły wyższej;
e) będzie prowadził działalność w Strefie według własnego uznania, w szczególności w zakresie konkretnego
rozmieszczenia poszczególnych sektorów w Strefie, doboru repertuaru, artystów i godzin ich występów,
gastronomii, alkoholi i godzin ich serwowania itp.
49. Każda osoba, która swoim zachowaniem (działaniem lub zaniechaniem) spowodowała szkodę ponosi
odpowiedzialność za jej naprawienie na zasadach przewidzianych przez prawo.
50. Za rzeczy osobiste i wartościowe, zgubione lub skradzione Uczestnikom podczas Imprezy, Organizator nie
odpowiada.
51. Służby porządkowe Organizatora są uprawnione do:
a) sprawdzania uprawnień do przebywania na terenie Strefy;
b) legitymowania osób w celu ustalenia ich tożsamości, a w przypadku stwierdzenia braku takich uprawnień -
wezwania ich do opuszczenia terenu Strefy;
c) przeglądania zawartości bagaży, odzieży osób, w przypadku podejrzenia, że osoby te wnoszą lub posiadają
przedmioty, o których mowa w Regulaminie.
d) wydawania poleceń porządkowych osobom zakłócającym porządek publiczny lub zachowującym się
niezgodnie z Regulaminem, a w przypadku niewykonania tych poleceń - wezwania ich do opuszczenia terenu
Strefy;
e) stosowania siły fizycznej w postaci chwytów obezwładniających oraz podobnych technik obrony (środków
przymusu bezpośredniego) w przypadku zagrożenia dóbr powierzonych ochronie lub odparcia ataku na członka
służb porządkowych lub informacyjnych Organizatora;
f) ujęcia, w celu niezwłocznego przekazania Policji, osób stwarzających bezpośrednie zagrożenie dla innych
uczestników Strefy lub dla dóbr powierzonych ochronie oraz osób dopuszczających się czynów zabronionych;
g) usuwania z terenu Strefy każdego jej uczestnika na polecenie Organizatora Strefy.
6
52. Członkowie służb porządkowych oraz służb informacyjnych Organizatora, w zależności od potencjalnego
ryzyka i potrzeb, mogą być wyposażeni m.in. w:
a) ręczne wykrywacze metalu;
b) wzory biletów i Opasek;
c) inne niezbędne i prawnie dozwolone środki ochrony osobistej (przeznaczone np. do zastosowania środków
przymusu bezpośredniego);
d) treść Regulaminu.
53. Stwierdzenia prawa osoby do przebywania na terenie Strefy członek służb porządkowych lub
informacyjnych Organizatora dokonuje przez sprawdzenie, czy osoba ta posiada ważny bilet - a po jego
wymianie – opaskę uprawniającą do wstępu/uczestnictwa na teren Strefy.
54. W przypadku stwierdzenia w zawartości przeglądanych bagaży lub odzieży przedmiotów, których wnoszenie
i posiadanie na terenie Strefy jest zabronione, członek służb porządkowych odmawia wpuszczenia do Strefy
osoby, u której stwierdzono posiadanie tych przedmiotów, lub usuwa ją z terenu Strefy, z zastrzeżeniem pkt.56
poniżej. Jeżeli osoba kontrolowana zachowuje się w sposób grożący naruszeniem porządku publicznego lub
swoim zachowaniem zagraża bezpieczeństwu pozostałych osób oczekujących na wejście na teren Strefy lub
przebywających na tym terenie tudzież utrudnia/uniemożliwia przeprowadzanie procedury sprawdzania
bagaży/odzieży przed wejściem do Strefy lub w jej trakcie, członek służb porządkowych może odmówić
wejścia/może usunąć z terenu Strefy tę osobę.
55. W przypadku stwierdzenia w zawartości przeglądanych bagaży lub odzieży broni lub innych niebezpiecznych
przedmiotów, napojów alkoholowych, materiałów wybuchowych, pirotechnicznych i pożarowo
niebezpiecznych oraz środków odurzających i psychotropowych, członek służb porządkowych lub
informacyjnych dokonuje ujęcia osoby, u której w przeglądanych bagażach lub odzieży stwierdzono te
przedmioty, i po ich odebraniu sporządza protokół z tej czynności, a następnie przekazuje niezwłocznie tę
osobę Policji wraz z odebranymi przedmiotami.
56. Osobom, którym odmówiono wstępu do Strefy lub przebywania na niej lub osobom usuniętym z terenu
Strefy zgodnie z Regulaminem lub innymi przepisami obowiązującego prawa, z uwagi na ich naruszenie, nie
przysługuje prawo do zwrotu należności za bilet.
57. W przypadku dostrzeżenia jakichkolwiek nieprawidłowości bądź naruszeń bezpieczeństwa, należy jak
najszybciej zawiadomić służby porządkowe lub informacyjne Strefy.
58. Uczestnicy Strefy zobowiązani są korzystać z pomieszczeń sanitarnych wyłącznie zgodnie z ich
przeznaczeniem.
59. Wszelkie zdjęcia lub nagrania wykonywane przez uczestników w Strefie mogą być wykonywane wyłącznie
dla celów prywatnych.
60. Strefa będzie filmowana i fotografowana przez jej Organizatora lub firmę przez niego wskazaną.
Upoważnieni przez Organizatora dziennikarze/reporterzy będą realizowali wywiady z udziałem wybranych
przez siebie uczestników Strefy, za uprzednią ich zgodą.
7
61. Organizator Strefy zastrzega sobie prawo utrwalania i filmowania zdarzeń w Strefie dla celów dokumentacji,
promocji oraz reklamy własnej oraz jego sponsorów i partnerów. Wizerunek osób przebywających w Strefie
może zostać utrwalony a następnie rozpowszechniony dla celów dokumentacyjnych, sprawozdawczych,
reklamowych i promocyjnych, w szczególności na zdjęciach, filmach, kolażach, w internecie, na portalach
społecznościowych itp. Wejście do Strefy jest równoznaczne z przeniesieniem autorskich praw majątkowych
do nagrań i zdjęć oraz wyrażeniem przez daną osobę zgody na komercyjne ich rozpowszechnianie w przypadku
gdy taka osoba zostanie sfilmowana lub sfotografowana na terenie Strefy, dobrowolnie wyrazi zgodę na
udzielenie wywiadu przed kamerą, bądź pozowanie do zdjęcia. Materiał (zdjęcia, filmy) będzie wykorzystany
przez Brand New Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k. z siedzibą w Warszawie 03-940, przy ul.
Genewskiej 21 wpisana do rejestru przedsiębiorców pod nr KRS 673210 prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla
m.st. Warszawy XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, NIP 113-293-83-82 wyłącznie w
celach określonych powyżej.
62. Osoby nie przestrzegające zapisów Regulaminu i nie stosujące się do poleceń służb porządkowych lub
informacyjnych Organizatora zostaną usunięte z terenu Strefy bez prawa do zwrotu równowartości pieniężnej
za zakupiony bilet.
63. Organizator informuje, że z uwagi na znaczną liczbę uczestników, konieczność sprawdzenia (weryfikacji)
biletów oraz dokonania ich wymiany na identyfikatory/opaski oraz na potrzebę podjęcia niezbędnych środków
kontroli i bezpieczeństwa, stosowanych przy wejściu na teren Strefy, uczestnicy obowiązani są stawić się przed
wejściem do Strefy z odpowiednim, co najmniej 2-godzinnym, wyprzedzeniem w stosunku do godziny
rozpoczęcia działalności Strefy określonym w pkt 1 powyżej.
64. Wszelkie reklamacje można składać w formie pisemnej wysłanej listem poleconym na adres Organizatora:
Brand New Spółka z ograniczoną odpowiedzialności Sp.k., ul. Genewska 21, 03-940 Warszawa
65. Organizator rozpoznaje złożone reklamacja w terminie 30 (trzydziestu) dni od dnia ich doręczenia
Organizatorowi listem poleconym. Składający reklamacje musi posiadać dowód nadania listu poleconego.
66. Warunkiem dochodzenia roszczeń od Organizatora jest wyczerpanie procedury reklamacyjnej, o której
mowa powyżej.
67. Niniejszy Regulamin jest dostępny:
a) na stronie internetowej: https://www.facebook.com/OlsztynVIPZone/
b) w punkcie informacyjnym na terenie Strefy;
c) w punkcie sprzedaży biletów przy wejściu głównym do Strefy;
d) u pracowników/osób wskazanych przez Organizatora
68. Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące Strefy i jej eksploatacji należy zgłaszać bezpośrednio przy wejściu
głównym do Strefy VIP oraz do służb porządkowych lub informacyjnych Strefy.
69. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie stosuje się przepisy Ustawy, oraz przepisów obowiązującego
prawa na terytorium RP, jak również pozostałych regulaminów zaakceptowanych przez nabywców Biletów.
70. Regulamin wchodzi w życie z dniem 6 kwietnia 2019 roku.
Warszawa, dnia 6 marca 2019 roku.
8
REGULAMIN SPRZEDAŻY BILETÓW DO STREFY VIP
Regulamin sprzedaży biletów wstępu na wydarzenie kulturalne „Olsztyn VIP Zone” prowadzonej za pośrednictwem serwisu sprzedażowego
wykorzystującego system EuroBilet.
1. Postanowienia Ogólne
Niniejszy Regulamin (Regulamin) określa zasady sprzedaży zdefiniowanych niżej Biletów za pośrednictwem serwisu sprzedażowego,
dostępnego na stronie internetowej https://worldmedia.vectorsoft.pl/MSI2/mvc/pl
Regulamin określa warunki zawarcia na odległość, przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj. za pośrednictwem serwisu
sprzedażowego, dostępnego na stronie internetowej https://worldmedia.vectorsoft.pl/MSI2/mvc/pl
umowy sprzedaży Biletów uprawniających do wstępu na konkretne wydarzenie kulturalne pod nazwą „Olsztyn VIP Zone” organizowane w dniu
27 lipca 2019 r. W Olsztynie (Wydarzenie Kulturalne), niestanowiące imprezy masowej w rozumieniu postanowień przepisów ustawy o
bezpieczeństwie imprez masowych z dnia 20 marca 2009 r. (tekst jedn. Dz.U. z 2017 r. poz. 1160) – Ustawa - oraz tryb postępowania
reklamacyjnego. Wydarzenie Kulturalne realizuje Spółka: Brand New Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. z siedzibą w Warszawie
przy ul. Genewskiej 21 wpisana do rejestru przedsiębiorców pod nr KRS 673210 prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy XIII
Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, NIP 113-293-83-82 (Organizator).
Jednym z warunków zakupu Biletu za pośrednictwem serwisu sprzedażowego, dostępnego na stronie internetowej
https://worldmedia.vectorsoft.pl/MSI2/mvc/pl jest zapoznanie się oraz akceptacja (za pomocą zaznaczenia pola typu „checkbox” -
postanowień niniejszego Regulaminu przez Użytkownika.
Sprzedawcą oraz wystawcą Biletów jest Organizator.
Sprzedaż Biletów dokonywana jest za pośrednictwem serwisu sprzedażowego, dostępnego na stronie internetowej
https://worldmedia.vectorsoft.pl/MSI2/mvc/pl z wykorzystaniem systemu zamawiania biletów na wydarzenia kulturalne/rozrywkowe
„EuroBilet”.
Wydarzenie Kulturalne jest zlokalizowane w bezpośrednim sąsiedztwie imprezy masowej pod nazwą „Ogólnopolski Festiwal Muzyki Tanecznej”
Olsztyn 2019 w dniu 27 lipca 2019 r., przy czym Wydarzenie Kulturalne oraz powyższa impreza masowa mają charakter niezależny (rozłączny) i
są one organizowane przez różne podmioty.
2. Definicje
Używane w treści niniejszego Regulaminu poniższe pojęcia mają znaczenie nadane im poniżej, chyba, że treść Regulaminu wskazuje wprost na
odmienne ich znaczenie, od znaczenia nadanego im poniżej:
Bilet (bilet wstępu) – oznacza potwierdzenie zawarcia umowy sprzedaży przez Użytkownika z Organizatorem, uprawniające Użytkownika (z
zastrzeżeniem zdania czwartego niniejszego punktu „a”) do udziału w Wydarzeniu Kulturalnym. Bilet możliwy jest do nabycia za
pośrednictwem serwisu sprzedażowego, dostępnego na stronie internetowej pod adresem https://worldmedia.vectorsoft.pl/MSI2/mvc/pl
Bilet zakupiony poprzez serwis sprzedażowy, dostępny na stronie internetowej https://worldmedia.vectorsoft.pl/MSI2/mvc/pl ma formę Biletu
z Fotokodem, natomiast posiadacze urządzeń mobilnych, o których mowa w definicji „Biletu Mobilnego” w punkcie „b” poniżej w niniejszym
paragrafie, mogą dodatkowo posłużyć się Biletem Mobilnym. Bilet stanowi bilet wstępu na Wydarzenie Kulturalne o charakterze imiennym, tj.
dedykowany konkretnemu Użytkownikowi/osobie przez Użytkownika wskazanej w trakcie procesu zamawiania (bilet prezent). Ilekroć w
Regulaminie jest mowa o Bilecie w liczbie pojedynczej, należy to pojęcie odpowiednio stosować do liczby mnogiej i odwrotnie;
Bilet Mobilny – oznacza Bilet generowany w formie elektronicznej, umożliwiający jego przetwarzanie i przechowywanie przy użyciu
przenośnych urządzeń elektronicznych (np. telefony komórkowe, tablety). Bilet Mobilny wyposażony jest w indywidualny kod typu QR,
umożliwiający jego odczytanie przy użyciu urządzeń skanujących;
Bilet z Fotokodem – oznacza bilet elektroniczny do samodzielnego wydruku – ujęty w treści elektronicznie generowanego potwierdzenia
(drogą mailową na adres podany przez Użytkownika w procesie zamawiania Biletu) dokonania uiszczenia Kwoty należności z tytułu umowy
sprzedaży zawartej przez Użytkownika z Organizatorem - zapewniający mu (z zastrzeżeniem punktu „a” niniejszego paragrafu), po
wydrukowaniu zgodnie z treścią Regulaminu, prawo do udziału w Wydarzeniu Kulturalnym; wydrukowany zgodnie z treścią Regulaminu Bilet z
Fotokodem, stanowi Bilet. Użytkownik, po dokonaniu uiszczenia Kwoty należności z tytułu Umowy sprzedaży, otrzymuje drogą mailową Bilet z
Fotokodem w formie pliku PDF, gotowy do wydrukowania. Użytkownik musi mieć możliwość otwierania dokumentu w tym formacie (w tym
posiadanie odpowiedniego oprogramowania, wskazanego w Regulaminie). Bilet z Fotokodem musi zostać przez Użytkownika wydrukowany w
całości i w sposób czytelny;
Biuro Obsługi Klienta – oznacza jednostkę Organizatora, udzielającą informacji Użytkownikom. Kontakt z Biurem Obsługi Klienta jest możliwy za
pośrednictwem poczty elektronicznej (e-mail) w dni robocze od godziny 10.00 do godziny 18.00, pod adresem email: olsztynvip@poczta.fm
Opłata za kontakt z Biurem Obsługi Klienta za pośrednictwem komunikacji elektronicznej (mailowej) jest zgodna z wybraną przez Użytkownika
taryfą dostawcy usługi dostępu do Internetu, z którego korzysta Użytkownik;
Dowód Zakupu – oznacza Bilet, potwierdzenie mailowe uiszczenia Kwoty należności z tytułu sprzedaży Biletu;
Dzień roboczy – oznacza każdy dzień kalendarzowy, z wyjątkiem sobót, niedziel i dni ustawowo wolnych od pracy;
Faktura – oznacza fakturę w formie elektronicznej, wystawianą i przesyłaną na życzenie Użytkownika - złożone podczas procesu zamawiania
Biletu - w formacie pliku PDF na adres Użytkownika wskazany w ramach procesu zakupu Biletu;
Fotokod – oznacza indywidualny kod typu QR, umożliwiający jego odczytanie przy użyciu urządzeń skanujących;
Wydarzenie Kulturalne – oznacza widowisko kulturalne/rozrywkowe, które organizowane jest przez Organizatora, na które Bilety są
sprzedawane za pośrednictwem serwisu sprzedażowego wykorzystującego System, udostępnionego na stronie internetowej
https://worldmedia.vectorsoft.pl/MSI2/mvc/pl
Kwota należności – oznacza kwotę, którą Użytkownik powinien ostatecznie zapłacić po zawarciu Umowy sprzedaży Biletu z Organizatorem, tj.
po naciśnięciu przycisku „Kupuję i płacę”, przy uwzględnieniu kosztu Opłaty serwisowej. Na powyższą kwotę składają się więc suma cen
wybranych (zakupionych) Biletów oraz Opłata serwisowa. O ostatecznej wysokości Kwoty należności Użytkownik jest informowany przed
zawarciem Umowy sprzedaży Biletu z Organizatorem, tj. przed naciśnięciem przycisku „Kupuję i płacę”;
Obiekt – oznacza miejsce, w którym będzie się odbywało się Wydarzenie Kulturalne;
Opłata serwisowa – oznacza opłatę w wysokości 1% (słownie: jeden procent) sumy cen zamówionych Biletów za pośrednictwem serwisu
sprzedażowego wykorzystującego System, należną z tytułu wystawienia Użytkownikowi Biletu;
Organizator – oznacza Brand New Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k. z siedzibą w Warszawie przy ul. Genewskiej 21 wpisaną do
rejestru przedsiębiorców pod nr KRS 673210 prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy XIII Wydział Gospodarczy Krajowego
Rejestru Sądowego, NIP 113-293-83-82 prowadzącą proces sprzedaży Biletów na Wydarzenie Kulturalne, za pośrednictwem serwisu
sprzedażowego wykorzystującego System, udostępnionego na stronie internetowej https://worldmedia.vectorsoft.pl/MSI2/mvc/pl
Regulamin – oznacza niniejszy Regulamin sprzedaży Biletów;
Regulamin Wydarzenia Kulturalnego – oznacza regulamin dedykowany Wydarzeniu Kulturalnemu ustanowiony przez Organizatora;
Serwis Płatniczy – oznacza serwis płatniczy zapewniony i obsługiwany przez spółkę pod firmą Dotpay Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością
z siedzibą w Krakowie przy ul. Wielickiej 72, 30-552 Kraków, NIP 6342661860, REGON 240770255, wpisaną do rejestru przedsiębiorców pod
numerem KRS 700791, prowadzonego przez Sąd Rejonowy Kraków-Śródmieście w Krakowie, Wydział XI Gospodarczy Krajowego Rejestru
Sądowego;
Strona Internetowa – oznacza stronę internetową https://worldmedia.pl, w ramach której jest udostępniony serwis sprzedażowy, za
pośrednictwem którego jest prowadzona sprzedaż Biletów przy wykorzystaniu Systemu;
System – oznacza komputerowy system sprzedaży Biletów, przeznaczony do obsługi serwisu sprzedażowego, udostępniony przez spółkę
Vector Software Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, przy ul. Rzędzińskiej 3 (01- 368 Warszawa), wpisaną do
Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział
Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 222218, posługującą się numerem NIP: 113-252-04-35, oraz numerem REGON:
015877208, a którym dysponuje Organizator na potrzeby prowadzenia procesu sprzedaży Biletów przy wykorzystaniu serwisu sprzedażowego.
System umożliwia obsługę procesu sprzedaży Biletów, a także umożliwia proces ewentualnych zwrotów Biletów. Minimalne wymagania
techniczne, niezbędne do korzystania z Systemu (w ramach serwisu sprzedażowego) są następujące: dostęp do sieci Internet o minimalnej
prędkości przesyłu 1Mbit/s, przeglądarka stron internetowych (zalecane: Google Chrome, Internet Explorer, Mozilla Firefox, Opera), aplikacja
do obsługi Javascript oraz plików Cookies, program do obsługi plików typu PDF;
Użytkownik – oznacza każdą osobę inicjującą proces zakupu Biletu za pośrednictwem serwisu sprzedażowego wykorzystującego System
udostępnionego na Stronie Internetowej;
Zasady korzystania z Obiektu – oznacza dokument sporządzony przez właściciela lub zarządcę Obiektu, określający zasady obowiązujące osoby
uczestniczące w Wydarzeniu Kulturalnym, organizowanym na terenie konkretnego Obiektu, dostępny na Stronie Internetowej (aktywny link do
strony internetowej Obiektu) albo Obiektu; dokument ten może występować pod inną nazwą na stronie Obiektu. (o ile zasady obowiązują).
3. Zasady Ogólne
Niniejszy Regulamin określa zasady sprzedaży Biletów z wykorzystaniem Systemu za pośrednictwem serwisu sprzedażowego, dostępnego na
Stronie Internetowej. Zakup Biletu za pośrednictwem serwisu sprzedażowego udostępnionego na Stronie Internetowej wymaga przede
wszystkim uprzedniej akceptacji niniejszego Regulaminu przez Użytkownika, poprzedzonej zapoznaniem się z jego treścią, a wyrażanej i
ży Biletów
przez Organizatora”, oraz podania prawdziwych danych, niezbędnych do procedowania transakcji, zgodnie z instrukcją zamieszczoną w
serwisie sprzedażowym udostępnionym na Stronie Internetowej.
Każdy Użytkownik, inicjując proces składania zamówienia w serwisie sprzedażowym udostępnianym na Stronie Internetowej, przyjmuje
zobowiązanie do zapoznania się z treścią niniejszego Regulaminu przed dokonaniem zakupu (zawarciem Umowy sprzedaży) Biletu za
pośrednictwem tegoż serwisu sprzedażowego.
Wydarzeniu Kulturalnemu dedykowany jest Regulamin Wydarzenia Kulturalnego, którego postanowienia także obowiązują
Użytkowników/posiadaczy Biletów uczestniczących w Wydarzeniu Kulturalnym. Organizator udostępni Użytkownikowi Regulamin Wydarzenia
Kulturalnego poprzez umieszczenie odsyłacza (aktywny link) do jego treści w serwisie sprzedażowym udostępnionym na Stronie Internetowej.
Użytkownik akceptuje Regulamin Wydarzenia Kulturalnego w trakcie procesu zamawiania Biletu poprzez zaznaczenie pola typu chec
przed naciśnięciem przycisku „Kupuję i płacę”.
Organizator udostępni Użytkownikowi Regulamin Serwisu Płatniczego poprzez umieszczenie odsyłacza (aktywny link) do jego treści w serwisie
sprzedażowym udostępnionym na Stronie Internetowej. Użytkownik akceptuje Regulamin Serwisu Płatniczego w trakcie procesu zamawiania
Właściciel lub zarządca Obiektu, na którym ma odbywać się Wydarzenie Kulturalne może określić Zasady korzystania z Obiektu. W takich
przypadkach obowiązują one Uczestników/posiadaczy Biletów przebywających na terenie Obiektu. Zasady korzystania z Obiektu będą
udostępniane w serwisie sprzedażowym udostępnionym na Stronie Internetowej (aktywny link do strony internetowej Obiektu). Użytkownik
naciśnięciem
przycisku „Kupuję i płacę”.
Użytkownik nie ma prawa do zamieszczania w serwisie sprzedażowym oraz Systemie treści o charakterze bezprawnym, w tym mogących
naruszać normy moralne, obyczajowe czy dobra osobiste innych osób/podmiotów, a także podejmowania działań modyfikujących
funkcjonowanie serwisu sprzedażowego, Systemu, Strony Internetowej, albo powiązanych z nimi urządzeń czy oprogramowań, a w tym w
szczególności mogących wywołać zakłócenia funkcjonowania albo uszkodzenia w serwisie sprzedażowym, Systemie, Stronie Internetowej albo
w powiązanych z nimi urządzeniach czy oprogramowaniach. Użytkownik zobowiązany jest do korzystania z serwisu sprzedażowego
wykorzystującego System, udostępnionego za pośrednictwem Strony Internetowej, dedykowanego sprzedaży Biletów, w sposób zgodny z
Regulaminem oraz przepisami obowiązującego prawa. W przypadku dokonania któregoś z powyższych naruszeń, Organizator ma prawo do
wstrzymania dostępu do serwisu sprzedażowego wykorzystującego System dla Użytkownika, dopuszczającego się tegoż naruszenia.
Informacje dotyczące Wydarzenia Kulturalnego, na które Użytkownik może kupić Bilet korzystając z serwisu sprzedażowego wykorzystującego
System, udostępnionego na Stronie Internetowej, znajdują się na Stronie Internetowej.
Organizator może udostępnić mapę Obiektu, w celu ułatwienia Użytkownikowi wyboru rodzaju (kategorii, jeżeli jest przewidziany podział)
Biletu. Organizator zastrzega, iż nie jest możliwe dokładne odwzorowanie konstrukcji Obiektu za pomocą udostępnianej w serwisie
sprzedażowym grafiki, dlatego też prezentowane mapy Obiektów należy traktować wyłącznie jako pomocniczy, uproszczony i poglądowy plan.
W przypadku wprowadzenia - w trakcie trwania sprzedaży Biletów - zmian w mapie Obiektu, w tym w szczególności w zakresie zmiany
usytuowania sektorów, Organizator będzie niezwłocznie informował Użytkowników, których dotyczą zmiany.
Zakazane jest w szczególności dokonywanie przez Użytkownika zakupu Biletu z użyciem fałszywego lub cudzego nazwiska, dokonywania
przelewu płatności z cudzego konta bankowego, bez zgody jego właściciela lub w każdy inny sposób niezgodny z prawem. Niezależnie od
powyższego Użytkownik będzie mógł dokonać – jeżeli Organizator przewidzi odnośnie Wydarzenia Kulturalnego Bilety imienne - we własnym
imieniu zakupu Biletu imiennego na rzecz osoby trzeciej, tj. Biletu imiennego, uprawniającego do udziału w Wydarzeniu Kulturalnym osobę
trzecią w stosunku do Użytkownika (bilet prezent).
W przypadku Użytkownika będącego osobą fizyczną, zakupu Biletu może dokonać wyłącznie osoba fizyczna, posiadająca pełną zdolność do
czynności prawnych.
Wszelkie informacje, dane i materiały udostępniane na Stronie Internetowej (w tym m.in. nazwy, logotypy, terminarze, oraz cenniki, a także
kolorystyka i układ strony internetowej) stanowią przedmiot praw własności intelektualnej, w szczególności praw autorskich Organizatora lub
partnerów Organizatora, z którymi Organizator zawarł stosowne umowy.
Z informacji i materiałów, o których mowa w ust. 11 powyżej Użytkownik może korzystać wyłącznie w granicach dozwolonego użytku
prywatnego, w zakresie przewidzianym przez obowiązujące przepisy prawa.
Bilet umożliwia wejście na Wydarzenie Kulturalne osobom imiennie wskazanym na Bilecie (w przypadku Biletu imiennego). Bilet każdorazowo
określa dni uczestnictwa w Wydarzeniu Kulturalnym.
Bilet uprawnia Użytkownika do zajęcia miejsca wskazanego na Bilecie, o ile informacja o numerze miejsca została zamieszczona na Bilecie.
Przez wskazanie miejsca, należy również rozumieć sektor. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca wskazanego na Bilecie na inne,
w tej samej kategorii cenowej lub wyższej, zarówno przed jak i w trakcie trwania Wydarzenia Kulturalnego, jeżeli wymagają tego względy
bezpieczeństwa, ochrona porządku publicznego lub inne uzasadnione okoliczności, o których Użytkownik powinien zostać poinformowany
przez służby porządkowe lub informacyjne Organizatora.
Przedmiotem sprzedaży za pośrednictwem serwisu sprzedażowego wykorzystującego System, udostępnionego na Stronie Internetowej są
Bilety wstępu na zdefiniowane wyżej Wydarzenie Kulturalne, niestanowiące imprezy masowej w rozumieniu postanowień przywołanej wyżej
Ustawy – sprofilowane konkretnym przewodnim motywem animacyjnym (cecha główna/wyróżniająca usługę przeznaczenia Biletu). Dobór
programu animacji/atrakcji jest podporządkowany każdorazowo motywowi animacyjnemu, według którego sprofilowane jest Wydarzenie
Kulturalne, i dobór ten ma charakter wtórny.
4. Rezerwacja i Zakup Biletu
Zawarcie umowy sprzedaży Biletu jest poprzedzone prawidłowym przebiegiem procesu zamówienia zgodnie z instrukcjami zawartymi w
serwisie sprzedażowym udostępnionym na Stronie Internetowej, na który to proces składają się etapy wskazane w punkcie 2 niniejszego
paragrafu od lit. a) do h) włącznie. Użytkownik przystępuje (zawiera) do Umowy sprzedaży Biletu po wciśnięciu przycisku „Kupuję i płacę”, co
łączy się z obowiązkiem uiszczenia płatności ceny za zamówiony Bilet przy pomocy wskazanej formy płatności w serwisie sprzedażowym
udostępnionym na Stronie Internetowej, po zainicjowaniu przez Użytkownika procesu zamówienia Biletu oraz Opłaty serwisowej, której
wysokość każdorazowo wskazana jest podczas procesu zamawiania Biletu.
Proces zakupu Biletu za pośrednictwem serwisu sprzedażowego wykorzystującego System, składa się z następujących etapów:
wybór kategorii Biletu, jeżeli Organizator przewiduje takie dodatkowe rozróżnienie, oraz ilości tychże Biletów;
uzupełnienie pól dedykowanych danym, niezbędnym do realizacji zamówienia, w szczególności danych niezbędnych do dostarczenia Biletu
drogą elektroniczną;
zaakceptowanie warunków Regulaminu, Regulaminu Wydarzenia Kulturalnego, Zasad korzystania z Obiektu (o ile obowiązują);
wybór sposobu płatności za Bilet oraz zaakceptowanie warunków Regulaminu Serwisu Płatności;
potwierdzenie chęci realizacji zamówienia (zawarcia umowy sprzedaży) poprzez wciśnięcie przycisku „Kupuję i płacę”;
potwierdzenie warunków oraz zawarcia umowy sprzedaży Biletu przez Organizatora poprzez przesłanie wiadomości na podany adres e-mail
przez Użytkownika w procesie zamawiania;
przekierowanie automatyczne do Serwisu Płatniczego w celu dokonania na rzecz Organizatora płatności Kwoty należności na warunkach
wskazanych w Regulaminie Serwisu Płatności;
potwierdzenie uiszczenia Kwoty należności zostanie wysłane - wraz z Biletem - za pośrednictwem Systemu niezwłocznie, po otrzymaniu przez
Organizatora informacji o zaksięgowaniu środków z tytułu Kwoty należności na rachunku Organizatora w Serwisie Płatności, poprzez przesłanie
wiadomości na adres e-mail wskazany przez Użytkownika podczas procesu składania zamówienia.
Jeśli Regulamin Organizatora przewiduje wybór określonych kategorii Biletów, Użytkownik dokonując zamówienia Biletu wybiera również
kategorię Biletu. W zależności od postanowień Regulaminu Organizatora Użytkownik może dokonać zakupu maksymalnej ilości Biletów.
Organizator bowiem może wprowadzić ograniczenia dotyczące maksymalnej ilości nabywanych Biletów podczas jednej transakcji
(zamówienia), zawieranej za pośrednictwem serwisu sprzedażowego wykorzystującego System, udostępnionego na Stronie Internetowej.
Zakup Biletu w wyniku wciśnięcia przycisku „Kupuję i płacę” wiąże się z obowiązkiem zapłaty na rzecz Organizatora ceny za każdy sprzedawany
Użytkownikowi Bilet, oraz Opłaty serwisowej (Kwoty należności).
Od momentu potwierdzenia przez Użytkownika chęci realizacji zamówienia (zawarcia Umowy sprzedaży) poprzez wciśnięcie przycisku „Kupuję
i płacę”, rozpoczyna się w Serwisie Płatności trwająca 30 (trzydzieści) minut sesja dedykowana procesowi płatności Kwoty należności, podczas
której powinno – celem pomyślnego zakończenia tejże procedury płatności - nastąpić uiszczenie zapłaty Kwoty należności przez Użytkownika
za pośrednictwem Serwisu Płatności oraz zaksięgowanie środków z tytułu tejże uiszczanej przez Użytkownika Kwoty należności na rachunku
Organizatora prowadzonym w tymże Serwisie Płatności. Czas ten zostanie każdorazowo wskazany Użytkownikowi w potwierdzeniu zawarcia
Umowy, o którym mowa w punkcie 6 poniżej. Po upływie tego czasu, sesja w Serwisie Płatności wygaśnie. Skutki wygaśnięcia sesji w Serwisie
Płatności określa punkt 7 poniżej.
Potwierdzenie przystąpienia przez Użytkownika (zawarcia) do umowy sprzedaży zamówionego uprzednio Biletu za pośrednictwem serwisu
sprzedażowego wykorzystującego System, zostanie wysłane niezwłocznie na adres e-mail wskazany przez Użytkownika podczas procesu
składania zamówienia.
Potwierdzenie uiszczenia Kwoty należności zostanie wysłane za pośrednictwem Systemu niezwłocznie - po otrzymaniu przez Organizatora
informacji o zaksięgowaniu środków z tytułu Kwoty należności na rachunku Organizatora prowadzonym w Serwisie Płatności - na adres e-mail
wskazany przez Użytkownika podczas procesu składania zamówienia, wraz z Biletem. Informacja o nieuiszczeniu Kwoty należności zostanie
wysłana za pośrednictwem Systemu w przypadku niezaksięgowania w terminie ustalonym w pkt 5 powyżej środków z tytułu Kwoty należności
na rachunku Organizatora prowadzonym w Serwisie Płatności.
W przypadku niezaksięgowania środków z tytułu Kwoty należności na rachunku Organizatora prowadzonym w Serwisie Płatności w
następstwie przypadku opisanego w lit. a) powyżej w niniejszym punkcie, zostanie to uznane za odstąpienie przez Użytkownika od Umowy
sprzedaży Biletu i zamówienie Użytkownika zostanie anulowane, o czym Użytkownik zostanie poinformowany w treści wiadomości e-mail,
wysłanej automatycznie na adres e-mail wskazany przez Użytkownika podczas procesu składania zamówienia, a w której Użytkownik zostanie
poinformowany jednocześnie o niezaksięgowania środków z tytułu Kwoty należności na rachunku Organizatora prowadzonym w Serwisie
Płatności. Powyższe odstąpienie oraz anulacja zamówienia nie wiążą się z obowiązkiem zapłaty dodatkowego wynagrodzenia na rzecz
Organizatora, z zastrzeżeniem postanowień pkt 8 poniżej. Momentem decydującym o uiszczeniu płatności jest data otrzymania przez
Organizatora informacji o dokonaniu płatności – zaksięgowaniu środków z tytułu kwoty należności na koncie Organizatora prowadzonym w
Serwisie Płatności. W przypadku anulowania zamówienia, zgodnie z niniejszym punktem, nie ma możliwości przywrócenia tejże rezerwacji na
którą opiewało anulowane zamówienie, a jedynie jest możliwe złożenie nowego zamówienia (nowej rezerwacji). W takim przypadku
Organizator nie gwarantuje, że zarezerwowane uprzednio Bilety będą wciąż dostępne. Powyższe odstąpienie od Umowy sprzedaży Biletu
odnosi się do świadczenia Organizatora, z tytułu którego jest naliczana Opłata serwisowa.
Płatność zaksięgowana po upływie terminu wskazanego w pkt 5 powyżej, zostanie zwrócona na konto Użytkownika z którego została
dokonana, na koszt Użytkownika, wskazany w regulaminie Serwisu Płatności.
Płatność za Bilet zamówiony za pośrednictwem serwisu sprzedażowego wykorzystującego System, udostępnionego na Stronie Internetowej,
możliwa będzie tylko i wyłącznie za pomocą form płatności udostępnionych każdorazowo w Serwisie Płatności, do którego Użytkownik zostanie
przekierowany każdorazowo przez System bezpośrednio po potwierdzeniu przez Użytkownika chęci realizacji zamówienia poprzez wciśnięcie
przycisku „Kupuję i płacę”.
Organizator przewiduje wyłącznie następującą formę płatności Kwoty należności, oferowaną za pośrednictwem Serwisu Płatności (zgodnie z
regulaminem korzystania z Serwisu Płatności, dostępnym na stronie:
https://ssl.dotpay.pl/files/regulamin_dotpay_sa_dokonywania_wplat_w_serwisie_dotpay.pdf ,
tj. w formie szybkich przelewów. Wszelkie ewentualne koszty związane z dokonywaniem płatności z tytułu zakupu Biletu, w trybie
przewidzianym w niniejszym punkcie Regulaminu, ponosi Użytkownik.
Płatność wynikająca z jednej umowy sprzedaży powinna zostać dokonana jednorazowo, w całości oraz zawierać cenę wszystkich zamówionych
uprzednio Biletów wraz z Opłatą serwisową. Kwota należności wynikająca z zamówienia powinna zostać uiszczona w całości i zaksięgowana na
rachunku Organizatora prowadzonym w Serwisie Płatności, w granicach podanego każdorazowo Użytkownikowi przez Organizatora czasu w
potwierdzeniu zawarcia umowy, o którym mowa w pkt 6 powyżej. Za dokonanie płatności rozumie się moment wpływu (zaksięgowanie)
środków pieniężnych z tytułu Kwoty należności na rachunku Organizatora prowadzonym w Serwisie Płatności.
Odmowa wykonania transakcji (zapłaty Kwoty należności) w Serwisie Płatniczym jest równoznaczna z odstąpieniem przez Użytkownika od
umowy sprzedaży Biletu (anulacja zamówienia) i skutkuje ponownym rozpoczęciem procedury zamówienia Biletu. Powyższe odstąpienie od
umowy sprzedaży Biletu odnosi się do świadczenia Organizatora, z tytułu którego jest naliczana Opłata serwisowa. Powyższe odstąpienie oraz
anulacja zamówienia nie wiążą się z obowiązkiem zapłaty dodatkowego wynagrodzenia na rzecz Organizatora.
Umowa sprzedaży Biletu zostaje zawarta z chwilą wciśnięcia przycisku „Kupuję i płacę” na Stronie Internetowej udostępnionej Użytkownikowi.
Użytkownik zobowiązany jest do sprawdzenia informacji umieszczonych na Bilecie/potwierdzeniu zawarcia umowy sprzedaży Biletu, z danymi
wprowadzonymi/wybranymi podczas procesu zamawiania oraz zweryfikowanymi bezpośrednio przed przystąpieniem do zawarcia umowy
sprzedaży Biletu.
Ceny wskazane na Stronie Internetowej, w Serwisie Płatności, w potwierdzeniu złożenia zamówienia z obowiązkiem zapłaty (potwierdzenie
zawarcia umowy sprzedaży Biletu, oraz kwoty wskazane na Bilecie), stanowią kwoty brutto, zawierające podatek VAT obliczony zgodnie z
obowiązującymi przepisami prawa.
5. Dostarczenie zakupionego Biletu
Użytkownik otrzymuje Bilet w formie elektronicznej, zawierającej Fotokod (Bilet z Fotokodem), zapisany w pliku w formacie PDF. Bilet zostanie
zamieszczony jako załącznik do treści wiadomości e-mail, która zostanie przesłana do Użytkownika niezwłocznie po otrzymaniu przez
Organizatora płatności za zakupiony Bilet (zaksięgowanie środków z tytułu Kwoty należności na rachunku Organizatora w Serwisie Płatności).
Bilet zostanie przesłany na adres e-mail Użytkownika podany w procesie składania zamówienia. W przypadku nieotrzymania Biletu przez
Użytkownika, Użytkownik powinien niezwłocznie skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta. Posiadacze urządzeń mobilnych, o których mowa
w definicji „Biletu Mobilnego” (§ 2 lit. b) Regulaminu), mogą dodatkowo (alternatywnie), posłużyć się Biletem Mobilnym.
Wyposażeniem niezbędnym do wydrukowania Biletu z Fotokodem, wysłanego Użytkownikowi w formie załącznika do wiadomości e-mail, jest
komputer z oprogramowaniem obsługującym pliki w formacie PDF oraz drukarka komputerowa z czarnym tuszem. Bilet musi zostać
wydrukowany na białym papierze.
Realizacja Biletu następuje poprzez okazanie bileterowi - wpuszczającemu uczestników Wydarzenia Kulturalnego na teren Obiektu - wydruku w
kolorze czarnym na białym papierze, zawierającego Fotokod w rozmiarze nie mniejszym niż 2 cm x 2 cm lub telefonu komórkowego (bądź
innego przenośnego urządzenia umożliwiającego poprawne wyświetlenie Fotokodu) z wyświetlonym Fotokodem, w przypadku Biletu
Mobilnego.
Koszt nawiązania połączenia z siecią Internet w celu pobrania wiadomości e-mail, zawierającej Bilet w formie Fotokodu ponosi Użytkownik,
zgodnie z taryfą swojego operatora – dostawcy usługi dostępu do sieci Internet.
Bilet przesłany przez Organizatora Użytkownikowi po otrzymaniu płatności z tytułu Kwoty należności przez Organizatora, upoważnia do
uczestnictwa w całym Wydarzeniu Kulturalnym lub w konkretnym/konkretnych dniu/dniach Wydarzenia Kulturalnego – w zależności od tego
czy jest to Bilet upoważniający do uczestnictwa w jednym dniu wydarzenia, wybranych dniach wydarzenia, lub w całym Wydarzeniu
Kulturalnym. Powyższe odnosi się również do zajęcia miejsca we właściwym sektorze.
Bilet nie upoważnia do udziału w innym wydarzeniu niż to, któremu jest on dedykowany, oraz poza terminem wskazanym na Bilecie z tym
jednak zastrzeżeniem, że nabyty u Organizatora – zgodnie z niniejszym Regulaminem - Bilet uprawnia także do wejścia na teren sąsiadującej
bezpośrednio z Wydarzeniem Kulturalnym imprezy masowej pod nazwą „Ogólnopolski Festiwal Muzyki Tanecznej” Olsztyn 2019 w dniu 27
lipca 2019 r., której organizatorem jest World Media Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. W takim przypadku posiadacz Biletu winien stosować
się do regulacji i wytycznych organizatora powyższej imprezy masowej.
Użytkownik jest zobowiązany do chronienia danych dostępowych do konta e-mail na który przesyłany jest Bilet oraz danych zamówienia.
Użytkownik ponosi pełną odpowiedzialność za udostępnienie wiadomości e-mailowej bądź urządzenia mobilnego, zawierających Bilet
(Fotokod) osobom trzecim.
W przypadku, gdy Użytkownik opuszcza Obiekt (wydarzenie) w trakcie trwania Wydarzenia Kulturalnego, powinien w chwili powrotu na
wydarzenie okazać - w sposób wskazany w punkcie 3 niniejszego paragrafu - bileterowi Bilet lub inny wydany przez Organizatora w zamian za
pierwotnie okazany Bilet identyfikator, pod rygorem utraty prawa do uczestnictwa w pozostałej części wydarzenia.
Biletu zakupionego za pośrednictwem serwisu sprzedażowego udostępnionego na Stronie Internetowej, nie można odebrać w inny sposób, niż
opisany w pkt 1 niniejszego paragrafu.
6. Postanowienia dodatkowe
W przypadku, gdy Użytkownik chciałby uzyskać fakturę z tytułu sprzedaży Biletu, powinien podczas procesu zamawiania Biletu zawnioskować o
ane w dedykowanym formularzu,
udostępnionym Użytkownikowi po wybraniu powyższej opcji. Faktura zostanie przesłana wraz z Biletem po zaksięgowaniu środków z tytułu
Kwoty należności na rachunku Organizatora prowadzonym w Serwisie Płatności.
Organizator jest uprawniony do anulowania zamówienia/Biletu w sytuacji, gdy:
Użytkownik dokonał płatności Kwoty należności przy użyciu środków dostępu do konta, wbrew woli uprawnionego;
Użytkownik wystawił Bilet do dalszej sprzedaży;
Bilet został kupiony za pośrednictwem nieautoryzowanego przez Organizatora kanału sprzedaży;
Kwota należności nie została uiszczona w terminie określonym w § 4 pkt 5 Regulaminu lub środki z tytułu zapłaty Kwoty należności nie zostały
zaksięgowane w powyższym terminie, a mimo to Bilet został wystawiony i wysłany Uczestnikowi.
W przypadkach wskazanych w pkt 2 lit. a) – c) włącznie Organizator jest uprawniony do dokonania zgłoszenia każdorazowego zdarzenia
właściwym organom ścigania.
Zgodnie z art. 38 punktem 12 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (tekst jednolity Dz.U. z 2017 r. poz. 683), Użytkownikowi
nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży Biletu na warunkach wskazanych treścią rozdziału 4 przywołanej wyżej ustawy.
7. Odwołanie, zmiana czasu, miejsca Wydarzenia Kulturalnego, kategorii Biletu, zwrot pieniędzy za Bilet
Bilet zakupiony w sposób określony w Regulaminie, nie uprawnia do żądania zwrotu pieniędzy (Kwoty należności) ani do zamiany na inny, za
wyjątkiem przypadku odwołania wydarzenia, zmiany daty albo miejsca odbycia wydarzenia lub obniżenia kategorii Biletu. W przypadku
odwołania Wydarzenia Kulturalnego, zmiany daty albo miejsca odbycia Wydarzenia Kulturalnego, obniżenia kategorii Biletu, Użytkownik
będzie miał możliwość żądania zwrotu pieniędzy (Kwoty należności) zgodnie z postanowieniami niniejszego paragrafu.
Zmiana daty odbycia się Wydarzenia Kulturalnego oznacza wyłącznie zmianę powyżej 4 (czterech) godzin w stosunku do pierwotnie ustalonej
daty wydarzenia.
Zmiana miejsca odbycia się Wydarzenia Kulturalnego oznacza wyłącznie przeniesienie tego miejsca poza granice powiatu w stosunku do
pierwotnie ustalonego powiatu, w którym miało odbyć się Wydarzenie Kulturalne.
W przypadku odwołania, zmiany czasu lub miejsca Wydarzenia Kulturalnego, obniżenia kategorii Biletu, Organizator niezwłocznie poinformuje
o tym fakcie Użytkowników, którzy dokonali zakupu Biletu na Wydarzenie Kulturalne. Użytkownicy zostaną poinformowani o każdym z
powyższych faktów poprzez umieszczenie stosownej informacji na Stronie Internetowej. Dodatkowo Użytkownicy, których dotyczy
każdorazowa zmiana, otrzymają informację o każdym z powyższych faktów na adres e-mail wskazany przez Użytkownika podczas procesu
składania zamówienia.
W przypadku uzyskania informacji od Organizatora o zaistnieniu którejś z sytuacji, o których mowa w pkt 1, za pośrednictwem kanałów
komunikacji wskazanych w pkt 4 powyżej, w celu uzyskania zwrotu pieniędzy (Kwoty należności), Użytkownik zobowiązany jest do przesłania,
w terminie 7 dni od dnia powzięcia informacji, na adres e-mail: ostrodavip@poczta.fm aktualnych danych do przelewu bankowego – jeżeli
rachunek z którego została uiszczona Kwota należności został zamknięty, numery transakcji, oraz oryginału Biletu, wraz z uzasadnieniem
żądania zwrotu pieniędzy (Kwoty należności). W przypadku zagubienia Dowodu Zakupu Użytkownik zobowiązany jest do wypełnienia i
przesłania do Organizatora oświadczenia o zagubieniu Dowodu Zakupu. Zwrot pieniędzy (Kwoty należności) oznacza anulowanie Biletu,
równoznaczne z jego zwrotem przez Użytkownika Organizatorowi.
Zwrot pieniędzy z tytułu Kwoty należności odbędzie się przelewem niezwłocznie – za pośrednictwem Serwisu Płatniczego - przy czym nie
później niż w ciągu 14 (czternastu) dni od daty otrzymania wszystkich danych, o których mowa w niniejszym paragrafie, przy czym Użytkownik
może w żądaniu zwrotu wskazać rachunek bankowy, na który chciałby otrzymać zwrot – jeżeli rachunek z którego została uiszczona Kwota
należności został zamknięty.
W przypadku niezasadnego zgłoszenia żądania zwrotu pieniędzy za zwrócony Bilet Użytkownik otrzyma informację od Organizatora o
przyczynach nieuwzględnienia żądania zwrotu pieniędzy.
8. Procedura reklamacyjna
Wszelkie reklamacje powinny być zgłaszane przez Użytkownika do Biura Obsługi Klienta listownie na adres: Brand New Spółka z ograniczoną
odpowiedzialnością sp.k. z siedzibą w Warszawie (03 - 940) przy ul. Genewskiej 21. Reklamacje rozpatrywane są w terminie 30 (trzydziestu) dni
od daty otrzymania reklamacji.
Tylko reklamacje złożone w języku polskim będą rozpatrywane. Prawo do składania reklamacji przysługuje wyłącznie Użytkownikom.
Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać następujące informacje:
imię i nazwisko Użytkownika;
adres do korespondencji Użytkownika;
adres poczty elektronicznej Użytkownika;
przedmiot reklamacji;
dokładny opis reklamowanej usługi;
przyczynę reklamacji;
Bilet oraz numer transakcji.
Reklamacje zawierające nieprawidłowe lub niepełne dane wskazane w pkt 3 powyżej, a także reklamacje zawierające niecenzuralne albo
obelżywe słownictwo, nie będą rozpatrywane.
O sposobie rozpatrzenia reklamacji, osoba składająca reklamację poinformowana zostanie w sposób, w który została zgłoszona reklamacja lub
za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail Użytkownika podany w procesie składania zamówienia.
W przypadku, gdy dostarczony Bilet jest niezgodny z umową sprzedaży, Użytkownik powinien niezwłocznie zawiadomić Organizatora, w trybie
przewidzianym w pkt 1 powyżej. W przypadku otrzymania takiego zgłoszenia reklamacji Organizator będzie się każdorazowo kontaktował z
Użytkownikiem w celu wyjaśnienia zakresu niezgodności i ustalenia zasad doręczenia Użytkownikowi nowego, zgodnego z zamówieniem
Biletu. Sposób kontaktu jest zależny od czasu, który do rozpoczęcia Wydarzenia kulturalnego pozostał.
9. Odpowiedzialność
Organizator jest odpowiedzialny za prawidłowość działania serwisu sprzedażowego oraz wykorzystywanego przez tenże serwis Systemu.
Organizator odpowiedzialny jest za sprzedaż Użytkownikowi Biletu zgodnie z warunkami wybranymi przez Użytkownika w procesie składania
zamówienia. Użytkownik powinien zasygnalizować Organizatorowi wszelkie nieprawidłowości w funkcjonowaniu serwisu sprzedażowego oraz
wykorzystywanego przez tenże serwis Systemu. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za prawidłowe działanie przenośnych urządzeń
elektronicznych, z których korzysta celem identyfikacji Fotokodu umieszczonego na Bilecie Mobilnym, umożliwiającego odczytanie i
weryfikację Biletu.
Organizator nie ponosi odpowiedzialności za funkcjonowanie sieci telefonii komórkowej, za pośrednictwem których Bilety są zamawiane i
dostarczane Użytkownikom. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za indywidualne ustawienia telefonów komórkowych, innych urządzeń
mobilnych, oraz sposobu ich konfiguracji, a także ustawienia występujących u operatorów sieci telefonii komórkowej, oraz innych dostawców
usługi dostępu do sieci Internet.
Organizator nie ponosi odpowiedzialności za funkcjonowanie sieci Internet, za pośrednictwem której Użytkownicy składają zamówienia, i
otrzymują Bilety. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za wiadomości, potwierdzenia i inne dane zagubione lub utracone w sieci Internet,
indywidualne ustawienia komputerów oraz sposób ich konfiguracji/urządzeń pochodnych/peryferyjnych (w tym drukarek), a także ustawienia
lub przerwy w świadczeniu usług występujące u dostawców usług dostępu do sieci Internet.
Organizator nie ponosi odpowiedzialności za wysłanie Biletu albo wiadomości z informacjami dotyczącymi procesu sprzedaży Biletu, samego
Wydarzenia Kulturalnego, na niewłaściwy adres email, jeśli dane zostały błędnie podane przez Użytkownika.
Użytkownik ponosi odpowiedzialność za korzystanie z serwisu sprzedażowego udostępnionego na Stronie Internetowej oraz
wykorzystywanego przez tenże serwis Systemu, w sposób sprzeczny z postanowieniami Regulaminu albo przepisami prawa, a także za szkody
spowodowane takimi działaniami/zaniechaniami.
W przypadku Biletów imiennych, Organizator zastrzega sobie prawo do weryfikowania danych zawartych na Bilecie imiennym, zakupionym za
pośrednictwem serwisu sprzedażowego wykorzystującego System, udostępnionego na Stronie Internetowej z danymi dysponenta tegoż Biletu,
w kontekście zbadania ich zgodności. Organizator zastrzega, iż w razie jakichkolwiek wątpliwości, co do tego, iż dane dysponenta Biletu nie są
zgodne z danymi zawartymi na Bilecie, ma prawo do żądania okazania przez dysponenta Biletu innego dokumentu tożsamości celem
dokonania weryfikacji, niż ten podany pierwotnie do identyfikacji. Organizator zastrzega, że w przypadku gdyby okazało się, iż dane zawarte na
Bilecie różnią się od danych dysponenta Biletu, ma prawo odmówić wpuszczenia takiej osoby na Wydarzenie Kulturalne, na którą został
zakupiony Bilet – przedstawiony do weryfikacji bileterowi.
10. Ochrona danych osobowych
Zasady przetwarzania danych osobowych i wykorzystywania plików Cookies zostały opisane w polityce prywatności dostępnej pod adresem
www.brand-new.pl.
Spółka pod firmą Dotpay Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, przy ul. Wielickiej 72, 30-552 Kraków, NIP 6342661860, REGON 240770255, wpisana
do rejestru przedsiębiorców pod numerem KRS 0000700791, prowadzonego przez Sąd Rejonowy Kraków-Śródmieście w Krakowie, Wydział XI
Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, jest Administratorem danych osobowych, przekazanych przez Użytkownika w procesie
dokonywania płatności za pośrednictwem Serwisu Płatniczego, w myśl przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. (t.j. Dz.U.2016.922) o
ochronie danych osobowych.
11. Inne postanowienia
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie będą miały odpowiednie przepisy powszechnie obowiązującego
prawa.
Niniejszy Regulamin dostępny jest dla Użytkowników w siedzibie Organizatora oraz na Stronie Internetowej w sposób umożliwiający jego
przechowywanie i odtwarzanie w zwykłym toku czynności.
W razie sporów z Użytkownikiem, sądem właściwym do ich rozpoznawania jest sąd powszechny właściwy na podstawie obowiązujących
przepisów.
Warszawa, dnia 6 marca 2019 roku.